Ontdek hier onze nieuwe campagnes, onze innovaties en onze belangrijkste informatie.

Exellent, campagne radio avec un style unique

150 150 Nextage

Spot radio en FR : Spot radio en NL : La Coupe du Monde de football en Russie mobilisera toute notre attention et réunira tout notre pays derrière les Diables Rouges. Une ‘Exellente’ occasion de donner aux passionnés de football de voir les matchs des Diables dans les meilleures circonstances. La campagne radio ‘stand-up’ focalise…

Nasivin reclame

Allergie. Verkoudheid? Nasivin

1024 578 Nextage

Allergie. Verkoudheid? Niets vervelender dan een verstopte neus!  Zeker als je partner mee de gevolgen moet ondergaan. Nesivine, topproduct van Merck, ontstop je neus snel en blijft lang werken! Na deze zomer zal Merck Nesivine terug op televisie brengen nationaal en zal een verstopte neus niet langer meer je relatie onder druk zetten. Een rentrée…

CRC-5-56 reclame

CRC 5-56 spray

1024 577 Nextage

CRC is een wereldspeler op het vlak van chemische onderhouds- en reinigingsproducten voor talloze industriële en huiselijke toepassingen. Essentieel hierbij is de informatie van de consument. De uitdaging voor Nextage: een aantal leuke films creëren produceren om de CRC 5-56 spray op een ludieke manier in de kijker te zetten, op het verkooppunt zelf maar…

Herbert Flack op bezoek bij Dubuisson

1024 768 Nextage

Herbert Flack heeft in de loop van de maand september een gesmaakt bezoek gebracht aan de brouwerij Dubuisson. Net op de dag van de hopoogst, een voltreffer dus. Maar geen toeval, want als rasechte bierliefhebber verleent Herbert Flack zijn stem aan de rijke geschiedenis van de brouwerij Dubuisson, hét bier gemaakt door sterke karakters, nu…

Isomo, Belgische oplossing isolatiecrisis

150 150 Nextage

Isomo is bij velen bekend als productnaam voor isolatiemateriaal. Wist u dat Isomo nu al meer dan 50 jaar in België geproduceerd wordt? Een Belgisch kwaliteitsproduct waar we fier over mogen zijn. En nu ook een perfect antwoord op de algemene crisis die de bouwsector doormaakt met het tekort aan isolatiemateriaal. Met een korte en…

Surfine, een Saison mét karakter!

690 1024 Nextage

Surfine, de jongste telg van de brouwerij Dubuisson is een typische traditionele Saison-bier, mét het echte karakter van een Dubuisson. Met de bekende bieren zoals Bush en Troll, verwent de brouwerij bierliefhebbers overal ter wereld met karaktervolle bieren, nu al 8 generaties lang! De nieuwe Saison wordt gebrouwen volgens een goed bewaard recept, met 3…

Exellente solden voor Exellent

366 138 Nextage

De solden zijn voor vele merken een essentiële periode, zeker voor electromerken. Het komt erop aan niet alleen een aantrekkelijk aanbod te hebben, men moet zich ook kunnen onderscheiden van de concurrentie. Als consument worden we in die periode inderdaad overstelpt door reclameboodschappen. Nextage heeft voor Exellent succesvolle radiospots ontwikkeld, waarmee het zich kan onderscheiden!…

t-palm gael maison

T-PALM

800 676 Nextage

Le promoteur immobilier Liégeois bien connu a fait appel à l’agence pour revoir son positionnement. Un triple objectif : valoriser l’ensemble des activités de l’entreprise auprès de toutes ses cibles (du primo-accédant au client senior), améliorer l’identification de la marque par une approche à la fois plus cohérente et plus différenciée, renforcer la proximité via une…

Bush

Bush

290 290 Nextage

Stéphane Bern est un passeur d’histoires. Ce n’est pas nous qui le disons, c’est lui. Il nous a confiés (mais est-ce un secret ?) sa passion pour les histoires des familles. De toutes les familles, de la plus humble à la plus noble. Il dit que la richesse d’un pays nait de chacune d’entre elles.…

tonissteiner spot tv

Tönissteiner

841 470 Nextage

Tönissteiner, het levende water van Duitse origine, bekleedt bij ons een heel aparte positie in. Studies bewijzen dat het merk heel bekend is en als kwaliteitsvol ervaren wordt. En dat klopt ook met de realiteit, analyses tonen aan dat Tönissteiner één van de meeste zuivere en mineraalrijke waters is op onze markt. Toch valt één…