Wanneer alle bureaus vechten voor een prijs, vecht er slechts één om prijzen te verminderen.

Meer doen met minder.

En zelfs wanneer dit het geval is, staan managers onder druk. Zij moeten vandaag ‘meer doen met minder’.
Wij hebben begrepen dat echte decision makers reclame gebruiken als hefboom om de verkoop op korte termijn te boosten, en niet alleen om ‘notoriëteit te creëren’ of een ‘merkimago op te bouwen’.

De groei verzekeren.

Wij weten dat de ondernemers vandaag geen geld te verliezen hebben met gewaagde creaties. Zij vragen niet beter dan de kracht van grote media te gebruiken… ‘op voorwaarde dat het opbrengt’!

Sneller en voordeliger.

Wij zijn niet de enigen om dit te stellen, maar wij bewijzen het meer dan onze concurrenten, nu al meer dan tien jaar, met onze innovaties en onze campagnes. En indien we als bureau bescheiden blijven, is het omdat onze succesverhalen in de eerste plaats de verdienste van onze klanten is!

Groep

Nextage is een Frans-Belgisch agentschap met zetel in Parijs en kantoren in Londen. Samen maken we deel uit van het Worldwide Partners netwerk, het grootste netwerk op wereldvlak van onafhankelijke agentschappen

Deze implementatie geeft ons de kans onze klanten nog meer competitieve diensten aan te bieden. Drie gemeenschappelijke troeven: digitale campagnes, audiovisuele producties en publicitaire crowdsourcing.

Wij werken in het bijzonder samen met onze partners in de buurlanden om onze grensoverschrijdende klanten te helpen (Duitsland, Spanje, Groot-Brittannië, Italië, Nederland, …)

Worldwide partners logo