Découvrez nos nouvelles campagnes, nos innovations et nos informations essentielles

Bienvenue chez la famille Exellent

Bienvenue chez la famille Exellent 1000 562 Nextage

Pour Exellent, la proximité est une valeur essentielle. Le concept ‘famille’ exprime parfaitement cette conviction. Partagez la vie de tous les jours de la famille Exellent.  Une saga vidéo parfaitement en ligne avec la campagne radio. Un bel exemple de complémentarité de médias différents autours du même thème central.

exellent, spot radio pour de l'electro

Exellent spot radio « Warmste Week »

Exellent spot radio « Warmste Week » 1024 596 Nextage

Spot radio en NL : Proximité et contact personnel sont pour Exellent des valeurs fondamentales. La participation d’Exellent à ’de Warmste Week’, sur Studio Brussel la plus grande action de solidarité radio en Flandre, est donc une évidence même.

electro exellent pub foot

Exellent, campagne radio avec un style unique

Exellent, campagne radio avec un style unique 300 141 Nextage

Spot radio en FR : Spot radio en NL : La Coupe du Monde de football en Russie mobilisera toute notre attention et réunira tout notre pays derrière les Diables Rouges. Une ‘Exellente’ occasion de donner aux passionnés de football de voir les matchs des Diables dans les meilleures circonstances. La campagne radio ‘stand-up’ focalise…

Allergie. Verkoudheid? Nesivine

Allergie. Verkoudheid? Nesivine 983 479 Nextage

Allergie. Verkoudheid? Niets vervelender dan een verstopte neus!  Zeker als je partner mee de gevolgen moet ondergaan. Nesivine, topproduct van Merck, ontstop je neus snel en blijft lang werken! Na deze zomer zal Merck Nesivine terug op televisie brengen nationaal en zal een verstopte neus niet langer meer je relatie onder druk zetten. Een rentrée…

CRC-5-56 reclame

CRC 5-56 spray

CRC 5-56 spray 1024 577 Nextage

CRC is een wereldspeler op het vlak van chemische onderhouds- en reinigingsproducten voor talloze industriële en huiselijke toepassingen. Essentieel hierbij is de informatie van de consument. De uitdaging voor Nextage: een aantal leuke films creëren produceren om de CRC 5-56 spray op een ludieke manier in de kijker te zetten, op het verkooppunt zelf maar…

Herbert Flack op bezoek bij Dubuisson

Herbert Flack op bezoek bij Dubuisson 1024 768 Nextage

Herbert Flack heeft in de loop van de maand september een gesmaakt bezoek gebracht aan de brouwerij Dubuisson. Net op de dag van de hopoogst, een voltreffer dus. Maar geen toeval, want als rasechte bierliefhebber verleent Herbert Flack zijn stem aan de rijke geschiedenis van de brouwerij Dubuisson, hét bier gemaakt door sterke karakters, nu…

Isomo, Belgische oplossing isolatiecrisis

Isomo, Belgische oplossing isolatiecrisis 290 290 Nextage

Isomo is bij velen bekend als productnaam voor isolatiemateriaal. Wist u dat Isomo nu al meer dan 50 jaar in België geproduceerd wordt? Een Belgisch kwaliteitsproduct waar we fier over mogen zijn. En nu ook een perfect antwoord op de algemene crisis die de bouwsector doormaakt met het tekort aan isolatiemateriaal. Met een korte en…

Surfine, een Saison mét karakter!

Surfine, een Saison mét karakter! 690 1024 Nextage

Surfine, de jongste telg van de brouwerij Dubuisson is een typische traditionele Saison-bier, mét het echte karakter van een Dubuisson. Met de bekende bieren zoals Bush en Troll, verwent de brouwerij bierliefhebbers overal ter wereld met karaktervolle bieren, nu al 8 generaties lang! De nieuwe Saison wordt gebrouwen volgens een goed bewaard recept, met 3…

Exellente solden voor Exellent

Exellente solden voor Exellent 366 138 Nextage

De solden zijn voor vele merken een essentiële periode, zeker voor electromerken. Het komt erop aan niet alleen een aantrekkelijk aanbod te hebben, men moet zich ook kunnen onderscheiden van de concurrentie. Als consument worden we in die periode inderdaad overstelpt door reclameboodschappen. Nextage heeft voor Exellent succesvolle radiospots ontwikkeld, waarmee het zich kan onderscheiden!…

t-palm gael maison

T-PALM

T-PALM 800 676 Nextage

Le promoteur immobilier Liégeois bien connu a fait appel à l’agence pour revoir son positionnement. Un triple objectif : valoriser l’ensemble des activités de l’entreprise auprès de toutes ses cibles (du primo-accédant au client senior), améliorer l’identification de la marque par une approche à la fois plus cohérente et plus différenciée, renforcer la proximité via une…