Découvrez ici nos nouvelles campagnes, nos innovations et nos informations essentielles.

Chocovit, daar ga je voor!

150 150 Nextage

Chocovit is één van de meest bekende en gesmaakte chocomelkdrinks! Chocovit is zeker geen sport- of energiedrank, maar het heeft steeds een sportief imago gehad. Door toevoeging van extra vitamines en mineralen is Chocovit ook een ideale drank om te recupereren na de inspanning. Chocovit is verfrissend én gezond! Chocovit is zo lekker dat je er…

De heerlijkste specialiteiten uit het Zuiden rechtstreeks bij ons achter de toonbank

480 640 Nextage

De Mediterrane keuken is één van de lekkerste ter wereld. Maar alles staat of valt met de versheid van de gebruikte ingrediënten. Om aan deze behoefte te voldoen, opent Primland in Brussel een gespecialiseerde supermarkt met verschillende versafdelingen en een rijk aanbod aan originele en authentieke zuiderse producten. Op de vraag om deze opening te…

Onze moves in 2016 …

1024 683 Nextage

Nieuw adres: met wifi, 4G, smartphones, Skype, Viber, Facetime, sociale netwerken, Messenger… is een echt bureau niet essentieel meer, maar uiteraard bent u van harte welkom voor een lekkere kop koffie of waarom niet … voor een goede briefing 🙂 Nieuwe tools: meer dan ooit aan de top om in real time de impact van…

Inex 40% room, nu mét schroefdopje

324 224 Nextage

Inex is in één van de belangrijkste Vlaamse zuivelproducenten. Met melk en smaken van bij ons, helemaal volgens onze traditie. Inex is echter ook een modern bedrijf dat alles in het werk stelt om zijn klanten tevreden te stellen. Zo kreeg de 40% room een nieuwe verpakking, met schroefdop. Afsluitbaar en dus op en top…

Scotch Hig-Tech Fasteners, supersterk en superslim

324 224 Nextage

Met Scotch High-Tech Fasteners kan je zonder in je muren gaten te boren of te beschadigen, allerhande voorwerpen ophangen. Ook buiten in je tuin, bij barre weersomstandigheden, in je auto … Met een leuke instore animatiefilm worden de talloze voordelen van dit product klaar en helder aan de consument uitgelegd. Met de aanpassing van de…

Command van 3M, slim gezien!

324 224 Nextage

Slimme oplossingen om zoveel mogelijk resultaat te bereiken met uw reclame-investeringen. Bij uitstek het credo van Nextage. Kortere formaten en zoveel mogelijk bestaand materiaal gebruiken zijn hiervoor twee van onze beproefde technieken. De COMMAND-campagne voor 3M is hier een perfect voorbeeld van. Een nieuwe productie op basis van bestaande spots en een slimme aanpassing naar…

Audispray, d’abord voir puis entendre !

324 224 Nextage

Etre présent en TV, même avec des moyens limités ? Avec AUDISPRAY, l’agence prouve que c’est possible. Une campagne bien plannifiée et un message court assurent un support efficace pour cette alternative super utile aux cotons-tiges classiques.

FUNNY aperitieven zonder alcohol

324 224 Nextage

Het einde van het jaar staat altijd gelijk met BOB-campagnes. Maar alcohol achter het stuur wordt hoe langer hoe meer echt not done en not accepted. Alternatieven? Water, ok …. Maar ook leuke dranken, zoals bijvoorbeeld FUNNY alcoholvrije aperitieven. U behoudt de smaak maar vergeet de alcohol en de zorgen! Met een duo-spot op VIER…

Cash Converters, slim en snel

324 224 Nextage

In tijden van crisis, maar ook uit zorg voor een duurzaam leven, is de tweedhandsmarkt echt booming business geworden. Bij CASH CONVERTERS krijgt u onmiddellijk geld voor uw tweedehandsvoorwerp. Een uniek voordeel op de tweedehandsmarkt en een belangrijke troef om uit te spelen. Een tactische bannering-campagne op de site van je grootste collega is daarom…

Materne, FUN !

324 224 Nextage

Materne lance un nouveau produit, pour les enfants, une pâte de fruits à tartiner, sympa, délicieuse, fruitée, Materne, quoi. Un peu comme de la confiture sans morceaux… en plus fun 😉 Pour le lancement, l’agence a créé une nouvelle campagne radio et affichage. Pour parler aux mamans autant qu’aux enfants. 2279_MATERNE_FUN_2M2_HR http://www.nextage.be/wp-content/uploads/2015/12/Spot-FR1-Jai-vidé-tout-le-pot-20s.mp3