• 17 février 2013

Politiek inspireert

Politiek inspireert

Politiek inspireert 290 290 Nextage

Het lag voor de hand. De eindeloze gesprekken tussen de politieke partijen en het uitblijven van een akkoord halen om de haverklap uitgebreid en uitgesmeerd de diverse media. Zowel in het Noorden als in het Zuiden van het land, dat is dan een eerste overeenkomst. Het zat er ook aan te komen, de reclame vindt een sappige brok inspiratie rond deze patstand. Kranten bieden kortingen voor advertenties die inspelen op voorzienbare en onvoorzienbare gebeurtenissen. Logisch dat adverteerders gebruik maken van dergelijke verlaagde tarieven en subtiel een link zoeken tussen hun product en de politieke ontwikkelingen. Zo ook BuroMarket die Nextage gevraagd heeft om met een creatieve kwinkslag sympathie op te wekken voor hun merk. Vandaar het idee van de 360° roterende en toevallig ook driekleurige bureaustoel.
Klant: Philippe Moorkens en Michel Milants van BuroMarket
Bureau: Jean-Marc Segati (GM), Giedo Deldime (copy) en Frank Van De Vijver (AD) van Nextage.

Buro Market

Enregistrer